Fulle saler WPR00712 Foto Emilie Wulff Skårild Fulle saler WPR00712 Foto Emilie Wulff Skårild Fulle saler WPR00712 Foto Emilie Wulff Skårild Fulle saler WPR00712 Foto Emilie Wulff Skårild Fulle saler WPR00712 Foto Emilie Wulff Skårild Fulle saler WPR00712 Foto Emilie Wulff Skårild

Kosmorama søker kommunikasjonsmedarbeider

Kosmorama - Trondheim internasjonale filmfestival søker kommunikasjonsmedarbeider til festivalens 21. årgang i 2025

Filmfest Trondheim AS – i dagligtale Kosmorama - Trondheim internasjonale filmfestival er en av Midt-Norges største festivaler og en av Norges ledende filmfestivaler. Neste festival vil foregå 17.–23. mars 2025. De siste årene har besøkstallet ligget på godt over 30.000.

Vi er nå på utkikk etter en medarbeider i kommunikasjons- og markedsteamet i et engasjement med oppstart i november/desember (etter avtale) med varighet frem til 28. mars 2025.
Vi er primært på utkikk etter et fulltidsengasjement, men er også åpne for å vurdere deltid.

Medarbeideren rapporterer til kommunikasjons - og markedsansvarlig i det daglige arbeidet. Arbeidsgiver er direktør i Kosmorama. Arbeidet er honorert.

Vi ser etter deg som:

  • Er markedsorientert og ønsker å jobbe mot økte billettinntekter og besøkstall.

  • Kan gjennomføre prosjekter og kampanjer i digitale kanaler.

  • Har erfaring med innholdsproduksjon på norsk og engelsk, særlig engasjerende tekster, foto og video for sosiale medier.

  • Kan beherske redigeringsverktøyene Indesign og Photoshop, gjerne også Illustrator og Premiere Pro.

  • Har stor arbeidskapasitet og evne til å sjonglere flere baller samtidig.

  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, samt evne til å jobbe både selvstendig og i team, opp mot eksterne samarbeidspartnere og kunder.

  • Har utdanning innen kommunikasjon eller relaterte fagområder - arbeidserfaring kan kompensere for dette.

  • Har kunnskap om og interesse for film og kultur.

Arbeidshverdagen i korte trekk:

  • Bidra til planlegging og gjennomføring av salgsutløsende aktiviteter.

  • Praktisk gjennomføring av festivalens kommunikasjonsplan.

  • Innholdsproduksjon for nettside, program og sosiale medier.

  • Publikumsbygging og kundeoppfølging.

  • Tett samarbeid med markeds- og kommunikasjonsansvarlig og øvrig stab.

  • Planlegge og gjennomføre distribusjon av markedsmateriell.

Vi tilbyr:

  • Et spennende engasjement der du får være med å synliggjøre en av Norges ledende filmfestivaler.

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.

  • Hyggelige kollegaer som brenner for film og kultur.

  • Trivelige kontorlokaler på DIGS i Midtbyen.

  • Varierte arbeidsdager.

  • Honorar etter avtale.


Søknad med CV og referanser sendes til markeds- og kommunikasjonsansvarlig Miriam Haug på miriam@kosmorama.no. Søknadsfrist så snart som mulig.

Søknader vil bli vurdert løpende.

Aktuelt