89538215 10158302056794515 3884086436424581120 o 89538215 10158302056794515 3884086436424581120 o 89538215 10158302056794515 3884086436424581120 o 89538215 10158302056794515 3884086436424581120 o 89538215 10158302056794515 3884086436424581120 o 89538215 10158302056794515 3884086436424581120 o

Vår refusjonspolicy

Dette er alternativene du har dersom du har kjøpt billetter til fysiske arrangement eller visninger under Kosmorama 2021.

Kosmorama 2021 blir heldigital. Den fysiske festivalen på Prinsen Kinosenter erstattes av vår digitale strømmeplattform, mens spesialarrangement som for eksempel kulinarisk kino utsettes. Her kan du lese mer om hva som skjer med kjøpte billetter og hvilke alternativer du har:

  • FESTIVALPASS

Du som har kjøpt festivalpass til Kosmorama 2021 skal ha mottatt en mail fra oss der dine alternativer redegjøres for: du kan 1) få festivalpasset ditt omgjort til digitalt festivalpass, 2) utsette ditt festivalpass til Kosmorama 2022 eller 3) få festivalpasset refundert og pengene igjen. Vi håper du har anledning til å avgi svar innen kort tid. Vi ber de som ønsker å få passet omgjort til digitalt festivalpass om å avgi sitt svar innen 1. mars.

  • KLIPPEKORT

Alle klippekort vil automatisk få forlenget gyldighet slik at de gjelder for Kosmorama 2022, og alle kjøpere vil få informasjon om dette på mail. Dersom du ikke ønsker forlengelse av klippekortet, kan du be om refusjon på kino@trondheimkino.no.

  • ENKELTBILLETTER

Du som har kjøpt enkeltbilletter til åpningsfilmen eller andre visninger under Kosmorama 2021 som allerede var annonsert, vil automatisk få disse refundert. Du trenger ikke å ta kontakt med Kosmorama eller Trondheim Kino for at dette skal skje.

  • BILLETTER TIL ARRANGEMENT

Vi jobber fortløpende med å finne gode løsninger og alle som har kjøpt billett blir informert på mail med aktuell info. Om den nye datoen ikke passer vil du få pengene refundert. Vi ber om forståelse for at dette kan ta litt tid, men håper å ha nye datoer på plass innen kort tid.

Aktuelt